Monday, November 17, 2008

In memorian...


••••••••••
In december 2008 zal Neon haar laatste adem uitblazen. Na twee jaar met veel enthousiasme aan dit project gewerkt te hebben is de tijd gekomen om afscheid te nemen. De laatste editie wordt een dubbeldik nummer vol mooie herinneringen, anekdotes en natuurlijk verhalen, gedichten en beeldbijdrages.

Daarnaast neem ik een heus condoleanceregister op en ik zou het leuk vinden als deze rijkelijk wordt gevuld. Alles is welkom: een lied, een gedicht, commentaar op het project (max. 150 woorden), een mooie tekening of foto (minimaal 400 KB groot), een leuke anekdote, etc. Inzendingen graag voor 1 december opsturen naar besteneon@gmail.com.

Laten we er een mooie laatste editie van maken!
••••••••••

1 comment:

Zoetstof said...

Geachte heer Grado,


Hier betoon ik opnieuw mijn oprechte deelneming.
Tot op heden en is dit heden wellicht reeds te laat heb ik geen reactie van u mogen ontvangen op mijn inzending
per mail. Er is toch niets ernstigs aan de hand?
Graag een goed bericht.

m.v.g. Quintus